Kom i kontakt med Kundtjänst

På Partshop.se värdesätter vi våra kunder högt, och vi strävar efter att ge dem den bästa kundsupporten som finns. Vi är mycket glada över att få positiv feedback för supportens trevliga och professionella service, något som vi är enormt stolta över. Vi har höga krav på oss själva, och vi gör inga avkall på supportens kvalitet – den ska alltid vara av högsta klass. Vi är alla beredda att assistera dig oavsett om du har tekniska problem, vill boka en specifik produkt, undrar över lagersaldo eller behöver råd om ett köp.

Du är alltid välkommen att kontakta oss via mail eller telefon. Vi erbjuder dessa tjänster för att du som kund ska få den bästa hjälpen som möjligt på det sätt som passar dig bäst.

Generella- & Orderfrågor

Om du vill komma i kontakt med oss angående frågor om produkter eller generella orderfrågor så kan du nå oss på support@partshop.se. Vi kommer att hjälpa dig på bästa sätt oavsett om det gäller produktbyten, en avbeställning eller om du har några andra frågor. Om du har frågor om din order så var snäll och ange ett ordernummer så vi snabbt kan hitta din order.

Support & retur

Hit vänder ni er för frågar som uppstår efter du fått dina varor. Till exempel om du behöver hjälp med hur en produkt fungerar eller vill returnera en produkt. Om du vill returnera eller reklamera en vara ska du alltid kontakta oss först per support@partshop.se. Vi skickar ut mer instruktioner till er efter att vi tagit emot ert ärende. Ange ert ordernummer i rubriken.